EN / PL / UA / FR

OFERTA DLA BIZNESU

EN / PL / UA / FR

OFERTA DLA BIZNESU

Regulamin

Dane osobowe


  1. W celu zawarcia i realizacji umowy przewozu Klient jest obowiązany do udostępnienia przewoźnikowi tych swoich danych osobowych, które są niezbędne dla dokonania rezerwacji, umowy przewozu, w ewentualnym procesie reklamacyjnym, i w tym zakresie będzie Przewoźnik będzie przetwarzał dane osobowe i jest ich administratorem 
  2. Klient został poinformowany i przyjmuje do wiadomości, że każdy incydent związany z aktem bezprawnej ingerencji w osobę lub mienie Przewoźnika albo inny związany z zagrożeniem bezpieczeństwa przejazdu może być ujawniony odpowiednim organom publicznym i stanowi podstawę do odmowy wykonania usługo lub jej przerwania bez obowiązku zwrotu zapłaconych środków pieniężnych oraz zapłaty kary umownej w wysokości 1.000 pln za każdy przypadek naruszenia
  3. Dokonanie rezerwacji i uzyskanie jej potwierdzenia oznacza akceptację niniejszego regulaminu przez Klienta
  4. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z zasadami zawartymi w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 (zwanym RODO) oraz Ustawie o ochronie danych osobowych z dnia 10.04.2018 (Dz.U. 2018 poz. 1000). Administratorem danych osobowych jest WAWABUS Sp. z o.o. z siedzibą ul. Dziatwy 14c/12, Warszawa 03-109, NIP: 7011030445 REGON: 388771538 numer KRS: 0000896069
  5. Dane przechowywane będą do zakończenia okresu przedawnienia wszelkich roszczeń wynikłych w związku z ich pozyskaniem. Na warunkach określonych przepisami prawa Klient ma prawo do żądania dostępu do danych osobowych, sprostowania ich, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, prawo sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do żądania przeniesienia danych, W celu uzyskania bardziej szczegółowej informacji należy kontaktować się pod adresem: kontakt@wawabus.pl Organem nadzorczym, do którego przysługuje Klientowi prawo wniesienia skargi, jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.


Odmowa przewozu


  1. Przewoźnik może odmówić przewozu Klienta lub jego bagażu, lub przerwać wykonywany przewóz, jeżeli zgodnie ze swoją oceną uzna, że jest to konieczne, aby zapobiec naruszeniu ustawy prawa o ruchu drogowym, zachowanie, wiek, stan fizyczny lub psychiczny Klienta jest taki, że wymaga on specjalnej opieki przewoźnika, lub prowadzi do oczywistego naruszania przez Klienta dobrych obyczajów, lub stanowi zagrożenie dla siebie samego, innych pasażerów lub czyjegoś mienia; lub Klient nie stosuje się do instrukcji i poleceń przewoźnika dotyczących w szczególności bezpieczeństwa i porządku w samochodzie, lub Klient zachowuje się w taki sposób, że istnieją wątpliwości w odniesieniu do bezpieczeństwa w czasie przejazdu, lub Klient stosuje groźby wobec przewoźnika lub innego pasażera lub stan Klienta wskazuje, że znajduje się on pod wpływem alkoholu narkotyków lub innych substancji psychoaktywnych
  2. W każdym z powyższych przypadków Przewoźnik zatrzyma zapłacone środki pieniężne bez obowiązku ich zwrotu oraz zażąda dodatkowo od pasażera naruszającego zapłaty kary umownej w wysokości 1.000 pln 
  3. W czasie przejazdu obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz przyjmowania narkotyków i substancji psychoaktywnych 
  4. W sytuacji, gdy Przewoźnik ustali, że Klient nie stosuje się do powyższego zakazu jest uprawniony do pobrania opłaty dodatkowej w wysokości 1.000 pln od każdego pasażera, który dokonał naruszenia.
  5. Przyjęcie do przewozu dzieci bez opieki, osób chorych, osób niepełnosprawnych lub kobiet w ciąży może być uzależnione od wcześniejszego uzgodnienia z przewoźnikiem warunków dokonania takiego przewozu, zgodnie z obowiązującym prawem.


Rezerwacja usługi


  1. Rezerwacja umowy przewozu jest możliwa tylko poprzez kontakt telefoniczny i smsowy pod nr telefonu 515 001 001 lub 508 988 806 lub adres mailowy: kontakt@wawabus.pl
  2. Każda rezerwacja musi być pisemnie (mailowo) lub smsowo potwierdzona przez Przewoźnika
  3. Brak potwierdzenia rezerwacji w formie pisemnej (sms, mail) zwalnia przewoźnika z obowiązku wykonania usługi przewozu


Anulowanie usługi


  1. W sytuacji rezerwacji samochodu typu- Bus max 7+1: odwołanie przejazdu powyżej 24 h przed rozpoczęciem zlecenia jest bezpłatne.
  2. W sytuacji, gdy odwołanie usługi rezerwacji przejazdu samochodu typu- Bus max 7+1 nastąpi na mniej niż 24 godziny przed godziną jej rozpoczęcia opłata za rezerwację wynosi 50% pierwotnej ustalonej ceny za przejazd.
  3. W sytuacji rezerwacji samochodu typu-: Bus Premium, Sprinter (9+1, 19+1, 33+1), Autobusy odwołanie usługi w czasie powyżej 24 h przed rozpoczęciem wykonania usługi jest płatna 50% ceny od ustalonej ceny za przejazd.
  4. W sytuacji, gdy odwołanie usługi rezerwacji przejazdu Bus Premium, Sprinter (9+1, 19+1, 33+1), Autobusy nastąpi na mniej niż 72 h przed rozpoczęciem zlecenia opłata wynosi 100% ceny ustalonej za zlecenie 
  5. Anulowanie umowy przewozu jest możliwa tylko poprzez kontakt telefoniczny lub smsowy pod nr telefonu 515 001 001 lub 508 988 806 lub adres mailowy: kontakt@wawabus.pl
  6. Każda anulowanie musi mieć formę pisemną sms lub mail.
  7. Jeśli anulowanie nastąpiło w formie telefonicznej musi zostać potwierdzone w formie sms lub mailowo przez Przewoźnika dla swojej skuteczności.
  8. Do obliczenia godziny anulowania usługi właściwa jest godzina wskazana w wiadomości sms lub mailowej 
  9. Do obliczenia godziny anulowania usługi w formie telefonicznej właściwa jest data i godzina wynikająca z smsa potwierdzającego od przewoźnika.


Warunki realizacji umowy przewozu


  1. W cenie usługi zawarte jest 15 minutowe, darmowe oczekiwanie na Klienta, 
  2. W sytuacji odbioru Klienta z poru lotniczego czas darmowego oczekiwania wynosi 50 minut liczonej od godziny podanej w rezerwacji
  3. Każde kolejne rozpoczęte 30 minut oczekiwania to koszt 100% stawki godzinowej danego pojazdu.
  4. Określone z góry wynagrodzenie na danej trasie nie jest stałe i różni się w zależności od wielu czynników, w szczególności od wyboru rodzaju samochodu do realizacji usługi co Klient przyjmuje do wiadomości i w pełni akceptuje.
  5. Jeśli wystąpią jakiekolwiek zmiany lub odstępstwa skutkujące wydłużeniem trasy podróży, inne niż uzgodnione w momencie rezerwacji, Klient może zostać obciążony dodatkowymi kosztami zgodnie z ceną ustaloną przy rezerwacji zlecenia.
  6. Przewoźnik zastrzega możliwość zamiany samochodu na inny tej samej europejskiej klasyfikacji samochodowej bez konieczności powiadamiania o tym Zamawiającego.
  7. Zmiana koloru samochodu nie powoduje możliwości anulowania usługi lub żądania obniżenia ceny, jeśli samochód znajduje się w tej samej europejskiej klasyfikacji samochodowej.
  8. Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dotarciu do celu podróży z przyczyn przez niego niezawinionych, w szczególności: utrudnień w ruchu drogowym, opóźnień spowodowanych zachowaniem pasażerów lub siły wyższej.
  9. Przewoźnik zobowiązuje się wybrać najkorzystniejszą trasę przejazdu, uwzględniając długość drogi, prognozowany czas przejazdu, warunki jazdy oraz przepisy prawo o ruchu drogowym
  10. Przewoźnik nie ma obowiązku dostosowywania sposobu i szybkości przejazdu według sugestii osób przewożonych w sytuacji, gdy ich spełnianie może doprowadzić do naruszenia przepisów prawa o ruchu drogowym lub innych obowiązujących przepisów.
  11. Zmiana trasy głównej na życzenie Klienta która spowoduje zwiększenie liczby kilometrów w stosunku do trasy standardowej (najszybszej wyznaczonej przez nawigację Google na dzień rozpoczęcia przejazdu) spowoduje naliczenie dodatkowej opłaty w wysokości ………pln za 1 kilometr


Ograniczenia i zakazy


  1. Klient nie może umieszczać w swoim bagażu przedmiotów, które mogą narazić na niebezpieczeństwo przewoźnika oraz jego mienie (samochód) w tym substancji wybuchowych, łatwopalnych, radioaktywnych lub innych, które wymagają stosownego zezwolenia do ich przewóz lub których posiadanie jest zabronione zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
  2. Przewoźnik ma prawo odmówić wykonania usługi lub przerwać jej wykonanie w sytuacji, gdy zostanie ujawniony fakt przewożenia w/w substancji
  3. Klient jest odpowiedzialny za wszelkie szkody wyrządzone przez niego we wnętrzu lub na zewnątrz wynajętego pojazdu i zostanie obciążony stosownymi kosztami za wszelkie naprawy niezbędne do przywrócenia pojazdu do stanu sprzed zdarzenia.
  4. Przewoźnik ma prawo odmówić przewozu zwierząt, jeżeli nie zostało to ustalone przy składaniu zamówienia.


Reklamacje


  1. Wszelkie reklamacje związane z umowa przewozu należy składać na następujący adres e-mail: kontakt@wawabus.pl 
  2. Każda reklamacja musi być dokonana w formie pisemnej z podaniem imienia i nazwiska Klienta oraz terminu realizacji usługi. adresu korespondencyjnego oraz podstawy reklamacji. Reklamacje złożone w innej formie lub niezawierające powyższych informacji nie będą rozpoznawane. Reklamacja zostanie rozpoznana w terminie, 14 dni od daty jej otrzymania.
  3. Dokonanie rezerwacji lub zamówienie przejazdu oznacza akceptację regulaminu i warunków świadczenia usług przez WawaBus sp. z o.o.

Pokaż szczegóły
- +
Wyprzedane